♦ حنانچی: ارتباط با مردم اصلی مهم است

به گزارش سلام نیوز  پیروز حناچی شهردار تهران امروز سه‌شنبه ۲۱ بهمن ماه با حضور در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نشستی با حضور رییس و شورای مدیران ارشد این سازمان شرکت کرد.

شهردار تهران ایجاد ارتباط با مردم را اصلی مهم در سازمان فرهنگی هنری دانست و گفت: هر کدام از ما ممکن است طرز فکری داشته باشیم، اما معلوم نیست این فکر در جامعه چقدر مخاطب داشته باشد ولی اگر آثار فرهنگی و هنری را به گونه‌ای تولید کنیم که حداکثر وجدان عمومی جامعه آن را بپذیرند و با آن ارتباط برقرار کنند، ما موفق شده‌ایم.

در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری به شهردار تهران، از باشگاه فرهنگ و هنر ایرانیان نیز رونمایی شد. 

پیروز حناچی شهردار تهران در این دیدار ضمن گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران جایگاه ویژه‌ای نه تنها در سطح تهران، بلکه در کشور دارد. حضرت امیر(ع) می‌فرمایند خدا رحمت کند کسی را که بداند از کجا آمده، در کجا قرار گرفته و به کجا می‌خواهد برود؟ این توصیه نوعی هدایت در عرصه مدیریت استراتژیک است و ما شخصیت‌هایمان را محدود به دوره تاریخی خودشان نمی‌دانیم و توصیه‌های آنها برای همه ادوار قابل استفاده است. 

وی افزود: از آقای امرودی به دلیل تلاشی که برای بهبود ارتباط و هماهنگی بیشتر سازمان فرهنگی هنری و شهرداری تهران انجام می‌دهند، تشکر می‌کنم. سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران باید کارهایی را در اولویت قرار دهد که از عهده شهرداری تهران خارج است. بخشی از منابع مالی شهرداری تهران مستقیماً از مردم اخذ می‌شود و سازمان فرهنگی هنری نیز شرعاً و قانونا موظف است این منابع را در جهت نیازهای شهروندان صرف کند که مطمئناً همین نگاه در سازمان حاکم است.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 × = پنجاه شش