♦ یاوه های رئیس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران

به گزارش سلام نیوز به نقل از اورشلیم پست، تمیر هایمن، رئیس اطلاعات نیروی نظامی رژیم صهیونیستی در کنفرانسی خبری مدعی شد که علی‌رغم تلاش‌های آمریکا و این رژیم، ایران همچنان به سرمایه‌گذاری بر پروژه هسته‌ای خود ادامه می‌دهد.

این مقام صهیونیستی در خیالی خام ادعا کرد که “ایران توافق هسته‌ای را تنها راه خروج از بحران می‌بیند و در تلاش است به توافقی که در سال ۲۰۱۵ امضا کرده، بازگردد”.

به گفته وی ایران سال ۲۰۲۱ را در حالت “داغون اما سرپا” آغاز کرده و امیدوار است که دولت جدید آمریکا مسیرش را در خصوص این کشور تغییر دهد.

همچنین به نوشته تایمز او اسرائیل، در ارزشیابی سالیانه نیروی نظامی رژیم صهیونیستی در حالی که کاربرد سلاح هسته ای در دکترین نشامی ایران جایی ندارد آمده که جمهوری اسلامی ایران حداقل دو سال تا دستیابی به سلاح هسته‌ای فاصله دارد.

این رسانه همچنین نوشت که اطلاعات نیروی نظامی رژیم صهیونیستی بر این باور است که توافق هسته‌ای جدیدی که جلوی غنی‌سازی ایران را تا ۹۰ درصد سطح مورد نیاز برای ساخت سلاح هسته‌ای بگیرد امکان‌پذیر بوده و بخشی از نگرانی‌های اصلی این رژیم را کاهش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، ادعای تلاش ایران برای ساخت سلاح هسته‌ای در حالی مطرح شده که بنا به فتوای مقام معظم رهبری، تولید، نگهداری و به کارگیری تسلیحات هسته‌ای حرام است و بر این اساس مقامات کشورمان تاکید کرده‌اند برنامه هسته‌ای ایران اهداف نظامی را دنبال نمی‌کند.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سه − 2 =