♦ 5کشور دنیا “واکسن کوو ایران برکت”را خواسته اند

به گزارش سلام نیوز محمد مخبر از احداث و راه‌اندازی بزرگترین کارخانه تولید واکسن در منطقه تا پایان سال در کشورمان خبر داد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مراسم رونمایی از خط تولید محصولات جدید صنعت روغن‌های “های‌تک” و طرح‌های زیست محیطی پالایشگاه سبز متعلق به ستاد اجرایی فرمان امامدر پالایشگاه شرکت “نفت پارس” واقع در استان البرز اظهار کرد: حضرت امام سه ویژگی بزرگ داشت، خداباوری‌، مردم‌باوری و ولایتمداری.

مخبر با تأکید بر حساسیت ستاد اجرایی برروی مباحث زیست محیطی تصریح کرد: درتمام پروژه‌های ستاد اجرایی فرمان امام ، پیوست زیست محیطی وجود دارد و تا امروز 1000 هکتار از زمین‌های خشک اطراف تهران را تبدیل به فضای سبز و جنگل کرده‌ایم و در سراسر کشور شبیه این طرح‌ها را داشته و داریم.

مخبر با اعلام یک خبر خوب در این زمینه گفت: به زودی و پیش از پایان سال بزرگترین کارخانه تولید واکسن در خاورمیانه را درایران احداث و راه‌اندازی می‌کنیم که دراین کارخانه هرگونه واکسن ازجمله “واکسن کرونا” به تولید انبوه خواهد رسید.

مخبر ادامه داد: تا کنون از 5 کشور دنیا برای پیش‌خرید “واکسن کوو ایران برکت” درخواست رسمی به ما داده‌اند که پس از تولید انبوه و انجام واکسیناسیون سراسری در کشور و تأمین کامل نیاز داخلی، صادرات آن را هم بررسی خواهیم کرد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 − یک =