یک دقیقه سکوت برای بابک خرمدین ؛در حاشیه برگزاری آیین دیدار «مراسم تدفین کلاغ‌ها»

گزارش: رضا اصلان پور

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از روابط عمومی،مراسم آیین دیدار فیلم سینمایی «مراسم تدفین کلاغ‌ها» به کارگردانی ناصر قهرمانی در موزه سینما برگزار شد.روز گذشته پنجم خردادماه مراسم آیین دیدار فیلم سینمایی «مراسم تدفین کلاغ‌ها» در موزه سینما برگزار شد. در این مراسم پیش از نمایش فیلم و پس از امضای پوستر توسط حاضران، عوامل فیلم روی صحنه آمدند.

ناصر قهرمانی کارگردان این فیلم گفت: قبل از هر چیز می‌خواهم به احترام بابک خرمدین کارگردان جوانی که چندی پیش خبر ناگوار قتل او را شنیدیم یک دقیقه بلند شویم و سکوت کنیم. کارگردانی که در همین جایگاه ایستاده بود و آرزوهای بسیاری داشت.

او ادامه داد: از تک‌تک دوستانی که تشریف آوردند تشکر می‌کنم و یادی می‌کنم از محمود نظرعلیان، بازیگر و محمدتقی سپهری مدیر تصویربرداری فیلم که نتوانستند بیایند. هم‌چنین از شورای سیاست‌گذاری «هنروتجربه» ممنونم که امکان نمایش فیلم‌های خاص و متفاوتی را که قرار بود در کمد بمانند و دیده نشوند را در سینماها فراهم کردند. فیلم‌هایی که در این گروه به نمایش در می‌آیند با فیلم‌های گیشه و بدنه متفاوت هستند. شما قطعا نیامدید سرگرم شوید بلکه آمده‌اید با دیدن این فیلم‌ها فکر کنید و امیدوارم از این فیلم خوشتان بیاید.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 − هشت =