شیخ نعیم قاسم :وضعیت سلامتی سید حسن نصرالله خوب است

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از المیادین ،شیخ نعیم قاسم معاون حزب الله لبنان گفت: حال سید حسن نصرالله (دبیرکل حزب الله) که گفته شده بود به یک عارضه جسمانی مبتلا شده است اکنون خوب است و در سلامتی هستند.

وی تاکید کرد:ایشان طی روزهای گذشته دچار شد و به دو الی سه روز زمان برای بهبودی نیاز داشت، اما به این دلیل که دوست‌داران وی منتظر سخنرانی‌اش در بیست و پنجم ماه مه بودند و از این جهت که عدم حضور وی سوال‌های متعدد نابجایی را مطرح می‌کرد، او بر سخنرانی اصرار ورزید تا در کنار دوست‌داران خود و کسانی که منتظر سخنرانی‌اش در این مرحله بودند، باشد.

شیخ نعیم قاسم گفت: سید حسن نصرالله چند روز پیش دچار بیماری شد و برای درمان و بهبودی کامل به دو تا سه روز استراحت نیاز داشت.

این مقام ارشد حزب الله گفت: از آنجا که دوستداران سیدحسن نصرالله منتظر سخنرانی وی در روز ۲۵ ماه مه (سالروز آزادسازی جنوب لبنان) بودند اگر وی سخنرانی نمی کرد پرسش های زیادی مطرح می شد. از این رو با وجود اینکه به طور کامل بهبود نیافته بود، اما بهتر دید که در این مرحله مهم و حساس همچنان در کنار دوستداران خود که منتظر سخنرانی اش بودند، بماند.

پیشتر، برخی منابع از جمله مسئولان امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی ادعا کرده بودند که سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله به کرونا مبتلا شده است زیرا وی در فایل تصویری اخیر خود سرفه می‌کرد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− پنج = 4