رئیسی: هر کس که دغدغه انقلاب، مردم و سفره مردم و رفع مشکلات را داشته باشد به من نزدیک است

♦به گزارش سلام نیوز آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت:هر کس که دغدغه انقلاب، مردم و سفره مردم و رفع مشکلات را داشته باشد به من نزدیک است و جزو مجموعه ماست و من با او اتئلاف می‌کنم.

برخی از مهمترین مطالب ایشان را می خوانید:

-‌‌از مردم عزیز ورامین به خاطر ابراز لطف و محبت نسبت به این حقیر تشکر می‌کنم و از همه کسانی که برای بنده تبلیغ می‌کنند می‌خواهم تلاش کنند که تبلیغات، به صورتی معقول و مناسب انجام شود و از هزینه تبلیغات در جهت کمک به معیشت نیازمندان و فقرا بکاهند.
‌‌
-هر چه هزینه تبلیغات، کمتر و به سفره فقرا افزوده شود شادمان‌تر خواهم شد.
‌‌
-برای تبلیغ اینجانب به پوستر و بنر نیار نیست زیرا مردم خادم خودشان را می‌شناسند؛ هزینه تبلیغ‌کردن برای من را خرج امیدوار کردن مردم به تغییر وضعیت موجود و‌ تشویق به مشارکت گسترده در انتخابات کنید.
‌‌
-همیشه خبرهای خوشایند برای مردم آن بوده که با یک مفسد برخورد، یا یک بستر فساد اصلاح شده و یک فساد از نظام بانکی و پولی و اقتصادی کمتر شده است و اکنون هم وقتی خوشحال می‌شوم که لبخندی بر لبان خانواده‌ای مستمند بنشیند و گره از کار کسی گشوده و مشکلات، برطرف شده یا جوانی مشغول به کار شود.

-اصلاح قیمت انرژی و افزایش قیمت بنزین از قوانین مصوب مجلس بود که باید در یک شیب ملایم اجرایی می شد اما دولت ۵ سال به این قانون عمل نکرد.
‌‌
-موقعی که این طرح به جلسه شورای هماهنگی سران قوا آمد ۳ بار اعتراض و سوال کردم چرا در این جلسه مطرح شده که آنها گفتند این موضوع در دولت تصویب شده و اینجا فقط برای اطلاع و هماهنگی مطرح می‌شود.
‌‌
-آنجا این بحث پیش آمد که قانون می‌گوید درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین باید صرف تولید شود اما دولت می‌خواهد آن را به صورت مستقیم به مردم بدهد که فقط همین مسئله در جلسه سران قوا تصویب شد که مورد تایید مقام معظم رهبری هم قرار گرفت.
‌‌
-دولت با عملکرد نامناسب در اجرای این طرح به جامعه شوک وارد کرد.
‌‌
-من سه چهار روز قبل از اجرای طرح توسط دولت، از موضوع مطلع شدم و در نامه‌ای رسمی هشدار دادم که کشور زمینه اجرای این طرح بدون اقناع مردم را ندارد و زمان اجرای آن را مناسب نمی‌دانم.

– اعتقاد بنده این است که فضای مجازی ابزار نظارت مردم بر مدیران است و این را در عمل ثابت کردیم.
‌‌
– گشت ارشاد خواهیم داشت اما برای مدیران!

‌‌

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× یک = 5