♦روند افزایشی قیمت‌ها کند شده است

به گزارش سلام نیوز علیرضا رزم‌حسینی وزیر صمت ، با بیان اینکه روند افزایشی قیمت‌ها کند شده است و اگر ارز به تعادل برسد و تأمین و توزیع کالا از سوی وزارت صنعت و کشاورزی به‌موقع انجام شود مشکلات حل خواهد شد، ادامه داد: امیدواریم تأمین و توزیع کالا به‌همراه نظارت و بازرسی مناسب، برای تعادل در بازار فراهم شود و مسیر تولید تا توزیع بررسی شود.

وزیر صمت ادامه داد: موجودی کالاهای راهبردی مناسب و به‌اندازه نیاز است و هیچ مشکلی در این رابطه نداریم، همچنین کالاهایی نیز در حال ترخیص است، بنابراین در تأمین مشکلی وجود ندارد. بر اساس توافقی که با بانک مرکزی انجام شده است، مشکلی در تأمین ارز نیز نیست و شرایط خیلی بهتر از قبل شده است.

رزم‌حسینی ادامه داد: مهمترین موضوع تأمین کالا است، که مشکل روغن خوراکی نیز حل شده و ان‌شاءالله موجودی انبارها کامل می‌شود و تعجب می‌کنم از اینکه چرا برخی اقدام به احتکار می‌کنند ولی امیدواریم با بازرسی و نظارت بیشتر این مشکل نیز حل شود.

* بازار خودرو، لوازم خانگی و پوشاک در حال متعادل‌شدن است

وی با اشاره به همکاری خوب اصناف در توزیع عادلانه کالا گفت: مردم بدانند که کارخانه‌جات تولیدی داخل در دو تا سه شیفت در حال فعالیت‌اند و حتی ظرفیت کارخانه‌جات نیز افزایش یافته است. بازار خودرو، لوازم خانگی و پوشاک متعادل و در حال واقعی شدن است.

وزیر صمت خاطرنشان کرد: حرکت به‌سمت تعادل قیمتی نشان‌دهنده افزایش تولید و عرضه است و تمرکز اصلی وزارت صمت نیز افزایش این دو مقوله مهم است.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 1 = دو