آستین میلر: با وجود اختلافات بسیار ، نیروهای امریکایی افغانستان را ترک می‌کنند

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از اکسیوس «ژنرال آستین میلر» رئیس ائتلاف تحت رهبری ایالات متحده در افغانستان، روز یکشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در نیویورک تایمز گفت: با وجود اختلافات بسیار در خروج نیروها به طور کامل از افغانستان ، رئیس جمهور در نهایت تصمیم گرفت ارتش را از افغانستان خارج کند.

اظهارات میلر حدود دو هفته پس از سخنرانی و وعده رئیس جمهور جو بایدن بیان می شود که به طور رسمی گفته بود ایالات متحده یک خروج کامل از افغانستان را اجرا می کند و به طولانی ترین جنگ این کشور خاتمه می دهد.

میلر گفت: من اکنون مجموعه ای از پیشنهادات را پیش رو دارم. ما یک خروج منظم از افغانستان انجام خواهیم داد ، و این به معنای انتقال پایگاه ها و تجهیزات به نیروهای امنیتی افغانستان است.

به گفته تایمز ، سربازان  امریکایی تا اواسط سپتامبر کشور را ترک خواهند کرد ، بسیاری از 7000 سرباز ناتو مستقر در افغانستان نیز عقب نشینی خواهند کرد.

بسیاری از پیمانکاران خصوصی که در افغانستان فعالیت می کنند نیز آن جا را ترک خواهند کرد ، اگرچه میلر خاطرنشان کرد که برخی قراردادها برای ادامه پشتیبانی از نیروهای امنیتی افغانستان ادامه یافته و تنظیم می شود. 

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هفت − = 3