اتحادیه هنرمندان تونسی در بیانیه ای حمایت خود از فلسطین اشغالی را اعلام کرد

♦به گزارش سلام نیوز اتحادیه هنرمندان تونسی حمایت خود را از مسئله فلسطین اعلام و تجاوزات مکرر به مردم این کشور را محکوم کرد.

اتحادیه هنرمندان تونس در بیانیه‌ای که روز جمعه منتشر کرد، «تعرض‌های مداوم نیروهای اشغالگر اسرائیلی علیه ملت فلسطین در قدس شریف و حملات ظالمانه آنها به اراضی فلسطینی که شهدای بسیاری بر جای گذاشت را محکوم کرد».

این اتحادیه در بیانیه خود که با امضای لطفی بوشناق، رئیس هیأت مدیره و دبیر آن صابر الرباعی منتشر کرد، از “‌حمایت کامل خود از ملت فلسطین و مسئله برحق آن در مقابله با دشمن اسرائیلی”‌ خبر داد و “‌از جامعه مدنی ملی و بین‌المللی و سازمان ملل متحد خواست تا برای توقف حملات علیه فلسطینیان و اجرای قطعنامه‌های قانونی بین‌المللی مربوط به سال 1967 درباره مسئله فلسطین و حق مردم این کشور در برخورداری از کشوری مستقل به پایتختی قدس شرقی دست به کار شوند”.

‌اتحادیه هنرمندان تونس در همین بیانیه “همه اتحادیه‌های هنری و هنرمندان جهان را به اتحاد و حرکت برای یاری ملت فلسطین به منظور استرداد حقوق مشروع آنها و از میان بردن ظلم تاریخی‌ای که دامنگیر آنها شده است” فراخواند تا صلح، امنیت و ثبات در میان همه ملت‌های منطقه سایه گستر شود.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 7 = شانزده