افزایش انرژی درونی با انجام چند راهکار ساده ممکن می شود

قصد دارید چند راهکار ساده برای افزایش انرژی درونی برای خودتان فهرست کنید؟ بنا بر علم فیزیک کوانتوم، هر چیزی که در این جهان با آن برخورد داریم از یک انرژی بینهایت خالص ساخته شده است؛ این انرژی بی‌وقفه در حرکت است، کم‌وزیاد می‌شود و سرعت‌های مختلفی دارد.

گزارش: آیات زین الدین

به گزارش سلام نیوز، شما که استاد یوگا نیستید! پس قرار نیست دنبال تزریق هرروزه « هنر افزایش انرژی درونی» در جان زندگی‌تان باشید. هرزمان که حس می‌کنید از مسیر خارج ‌شده‌اید، پیشنهاد می‌کنم از چند راهکار ساده برای افزایش درونی بهره‌مند شوید.

چگونه با انرژی درونی خود، دوست باشم؟

اگرچه ما از گوشت و استخوان هستیم ولی اساساً عامل حرکت سریع انرژی موردنظر هستیم و این انرژی فرکانس‌های مختلفی دارد. احتمالاً تابه‌حال به این انرژی و نوسانات آن دقت نکرده‌اید درحالی‌که روی تمام زندگی شما اثرگذار است. با کمک همین انرژی درونی، واقعیت شخصی خودتان را می‌آفرینید و بدین ترتیب، خوبی است که خوبی را جذب می‌کند.

بهتر است خیلی درگیر مفاهیم نشویم و با چند گام ساده زمینه افزایش انرژی درونی خود را فراهم کنیم.

مراقبه

نیازی به مستندات علمی تیم مدرسه پزشکی هاروارد و مقالات علمی دکتر سارا لازار Sara Lazar برای اثبات محبوبیت و اهمیت جهانی مراقبه نیست. 

انجام مداوم هر نوع مراقبه کاری می‌کند تا تکامل‌یافته‌ترین بخش مغز انسان، لب پیشانی، تقویت شود و این یعنی افزایش افکار خیال‌انگیز، شناخت و استدلال، نوآوری و مثبت اندیشی.

 

مراقبه باعث رهاسازی هورمون‌های دپامین dopamine (هورمون شادی) ، سروتنین serotonin (هورمون احساس خوب)، اکسی‌تسین oxytocin (هورمون عشق) و اندورفین endorphins (هورمون کاهش درد) می‌شود که هرکدام از این هورمون‌ها انواع مختلفی از حس شادی – یک لبخند ساده تا عمیق‌ترین حس خوشی و آرامش- را در خود دارند.

کاری به اینکه چه دینی دارید یا کدام‌یک از انواع مراقبه را انتخاب کرده‌اید، ندارم؛ فقط کافی است برای پنج دقیقه در روز این کار را انجام دهید تا ذهنتان از شلوغی دربیاید، افکار منفی را بشناسید و آن‌ها را کمتر کنید، الگوهای فکری ناخواسته‌ای را که در ذهنتان شکل گرفته مدیریت کنید و در پایان با همه افکار، احساسات و فضای معنوی ارتباط پیدا کنید.

 

حالا دلیل کافی برای تماس با مربی یوگای دلخواهتان را به شما دادم؟

حمام کردن

تابه‌حال به گوشتان خورده است که یک نفر زیر دوش «فکر بکری» به مغزش خطور کرده؟ این حرف  غیرواقعی نیست چون آب باعث از بین رفتن الگوهای انرژی نامرئی در بدن می‌شود که این الگوها می‌تواند به دلیل ارتباط با افراد دیگر بوده باشد.

حمام جایی اختصاصی برای شناسایی افکار نوآورانه و افزایش انرژی درونی است؛ آن‌ها همواره آماده هدایت ما هستند. پس اگر تا پیش از خواندن این مقاله، حمام برایتان جالب نبود حالا بد نیست با کمی نمک دریایی یا نمک اپسوم (معروف به نمک حمام) که می‌توانید به‌صورت اینترنتی هم سفارش بدهید، به مدت ۲۰ دقیقه مشغول نوازش عضلات خسته شوید.

ماساژ با صابون‌های دست‌ساز بدون مواد شیمیایی و عطر را هم فراموش نکنید؛ درواقع مواد شیمیایی موجود در شوینده‌ها، باعث بی‌رمق شدن انرژی درونی‌تان می‌شود.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 3 = سه