بازخوانی «سفرنامه آقای سامرات» در شبکه سحر

آموزش ورزش باستانی ایرانی به ورزشکاران هندی، توسط مربی و مرشد هندی الاصل و مسلمان در مستند «سفرنامه آقای سامرات» از کانال اردوی شبکه سحر به نمایش گذاشته می شود.


به گزارش سلام نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، جریان سفر “سامرات سینک”، مربی و مرشد هندی الاصل و مسلمان ورزش زورخانه ای ساکن ایران به هند برای آموزش ورزشکاران هندی در مستند «سفرنامه آقای سامرات» از کانال اردوی شبکه سحر بازخوانی می شود.
این مستند با رویکرد تعامل فرهنگی، ورزشی بین ایران و هند به شرح تاریخچه و بنیان های فرهنگی و اخلاقی ورزش زورخانه ای و نیز آداب و آیین های این ورزش می پردازد.
تصاویر مستند از زندگی، کار و حضور سامرات در زورخانه و در جمع ورزشکاران باستاني و نیز جذابيت‌هاي تصويري اين ورزش اصيل ايراني از نقاط قوت این مستند به شمار می رود و به آشنايي بيشتر مخاطب با ورزش زورخانه‌اي و چگونگی تلاش های سامرات در اشاعه این ورزش با قدمت تاریخی کمک مي‌کند.
مستند «سفرنامه آقای سامرات» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی زینلی، نویسندگی زهرا امام جمعه، تصویربرداری رضا فراهانی، 17 مهرماه ساعت 20:30 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 9 = نُه