باشگاه زندانیان: وضعیت سلامتی زندانی هشام ابو حوش وخیم است

«باشگاه زندانیان» تائید کرد که وضعیت سلامتی زندانی هشام ابو حوش خطرناک است و دادگاه رژیم اسراییل تصمیم گرفت جلسه ای را که قرار بود امروز برای رسیدگی به درخواست تجدیدنظر برگزار شود، چند روز به تعویق بیندازد.

به گزارش سلام نیوز از اسوشیتدپرس، زندانی فلسطینی به نام کاید فسفر ، اعتصاب غذایش را به حالت تعلیق در می آورد.
باشگاه اسیران فلسطینی افزود: وکیل جواد بولوس گفته است دادگاه تجدیدنظر نظامی اشغالگر در عوفر تصمیم گرفت تا جلسه دادگاهی را که قرار بود امروز برای رسیدگی به درخواست تجدیدنظر در مورد تصمیم ایجاد بازداشت اداری علیه زندانی هشام ابو حوش، به تعویق بیاندازد. اعتصاب 100 روز پیش به دلیل امتناع از بازداشت اداری خود و چند روز پس از زندانی شدن ابو حوش به دلیل وخیم بودن وضعیت جسمانی اش نتوانسته او را بیاورند.

وکیل بولوس تأیید کرد: «دستورالعمل‌های جدیدی از سوی دادگاه‌های اشغالگر وجود دارد که مستلزم آوردن زندانی به دادگاه است و در مقابل، آنها عملاً از طریق هماهنگی‌هایی برای آوردن او از طریق ویدئو کنفرانس، جایگزینی ایجاد نکرده‌اند».

بولوس توضیح داد که با وجود وضعیت وخیم صحی که در صدمین روز اعتصابش به او رسیده بود، از آنجا که اداره زندان با زندانیان اعتصابی تحولات جدیدی را تحمیل می کند، مخالفت خود را با نگهداری زندانی ابو حوش در داخل زندان کلینیک رمله ابراز کرد. عمداً آنها را حتی پس از گذشت مدتی در زندان نگه می دارد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + سه =