تونس ، خرید و فروش هرگونه کالای صهیونیستی را تحریم کرد

♦به گزارش سلام نیوز شهرداری تونس با حمایت و همراهی وزارت امور داخلی و زیست محیطی این کشور ،در واکنش به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی ، خرید و فروش و تبلیغ هر گونه کالاهای صهیونسیتی را تحریم کرد.

شهرداری الکرم اعلام کرده است :هرگونه ارائه، تبلیغ یا فروش تولیدات تونسی اعم از آنان صاحبانشان قصد دارند آن را به سرزمین‌های اشغالی فلسطین صادر یا در آنجا تبلیغ کنند و یا به صورت مستقیم در آنجا به فروش برسانند، یا با همکاری اتباع رژیم صهیونیستی که به عنوان “کشور اسرائیل” و متخاصم با تونس شناخته می‌شود، برای فروشگاه‌های تجاری، یا مراکز تجاری عمومی و اماکن تجاری بزرگ در سراسر منطقه تحت پوشش شهرداری الکرم کاملا ممنوع است.

در ادامه بیانیه شهرداری تونس آمده است: هیچ یک از فروشگاه‌ها و اماکن تجاری عمومی و بزرگ در داخل حوزه تحت کنترل شهرداری الکرم نمی‌توانند محصولات تولید رژیم صهیونیستی را به فروش برسانند.

شهرداری در ادامه تاکید کرده است تخلف از این مصوبه، به تعطیلی فوری واحد تجاری و جریمه مالی بر اساس دستورالعمل‌های جاری منجر خواهد شد و متخلف، بر اساس مواد مندرج در فصول 61 و 62 مجله جنایی تونس، تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.

آقایان دفتریار شهرداری الکرم و نماینده دادگستری در این اداره، رئیس پلیس شهر و رئیس حفاظت محیط زیست، مسئول پیگیری اجرای این مصوبه هستند.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = پنج