جو بایدن : طرفداران افراطی ترامپ به دنبال راه اندازی جنگ داخلی هستند

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از عربی21 ، بایدن در واکنش به حواشی اخیر پیرامون دولت خود ز جمله نتایج نه چندان مطلوب واکسن کرونا ،مدعی شد راست گرایان افراطی ایالات متحده یک کار ضد اطلاعاتی علیه دولت وی انجام می دهند و قصد در ایجاد جنگ داخلی دارند.

گروه های راست افراطی حامی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا با ترویج ایده توطئه و انتشار اطلاعات علیه بایدن، به تلاش خود برای تضعیف دولت رئیس جمهور جدید ادامه می دهند.

روزنامه “نیویورک تایمز” در گزارشی فاش کرد که این گروه ها که نتوانستند ترامپ را حفظ کنند ، در حال تلاش برای تضعیف اعتماد اجتماعی به دولت بایدن هستند و جدیدا شعارهایی می دهند مبنی بر اینکه “واکسن را متوقف کنید” ؛ که فارغ از فضاسازی این گروهها ، نتیجه نه چندان مناسب واکسن ها هم زمینه ایجاد این نوع شعارها را فراهم کرده است.

این روزنامه تأكید كرد كه طرفداران این گروه افكار افراطی “مار پیتون” را از طریق شبكه های اجتماعی دنبال می كنند و به دنبال ایجاد جنگ داخلی هستند ؛ زیرا تمركز آنها اخیراً بر روی هشدار در مورد استفاده از واكسن كرونا بود.

این گروه بیان می کردند که مساله واکسن ها جدی است و طبق گفته های آنها برای از بین بردن نژاد بشر یا گروه از آنان طراحی شده است. 

این روزنامه به نقل از دانشمندان اظهار داشت: هرچه تعداد مخالفان واكسن و جلوگیری و تأخیر در تزریق روی دهد ، زمان طولانی تری برای بازگشت به حالت عادی زندگی در آمریکا نیاز می شود ، و این اعتماد به دولت و نهادهای آن را تضعیف خواهد كرد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


چهار − 1 =