در دیدار مدیر شبکه پنج و مجریان چه گذشت؟/ صیانت از حقوق مردم و امیدبخشی دو هدف اصلی

♦به گزارش سلام نیوز سعید اشنا در دیدار با مجریان شبکه پنج به تداوم امیدبخشی و صیانت از حقوق مردم اشاره کرد و گفت در سال جدید این موضوع باید سرلوحه برنامه‌سازی قرار گیرد.

تسنیم نوشت در دیدار صمیمی سعید اشناب “مدیر شبکه پنج سیما” با مدیران گروه‌های برنامه‌ساز و مجریان شبکه به ایجاد شور، نشاط و امیدبخشی تأکید شد. 

اشناب در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مجریان شبکه، گفت: تمام برنامه‌های زنده و تولیدی شبکه که از صبحگاه تا شامگاه روی آنتن می‌رود، باید در مسیر ایجاد شور، نشاط، هم‌افزایی و امیدبخشی باشد. 

وی افزود: در جنگ نرم و نابرابر رسانه‌های معاند، وظیفه همه ما تداوم امیدبخشی و آگاهی‌بخشیِ مخاطبان است.

مدیر شبکه پنج سیما همچنین به تلاش برای صیانت حقوق مردم و مخاطبان در حوزه‌های مختلف تأکید کرد و افزود: در سال جدید این موضوع باید بیش از پیش سرلوحه برنامه‌سازی در شبکه قرار گیرد تا بتوانیم ان‌شاءالله دِین خود را به مردم عزیز کشور و به ویژه تهرانی‌ها اَدا کنیم.

وی ضمن آرزوی آینده‌ای درخشان برای شبکه پنج سیما گفت:  با وجود همه کاستی‌های موجود در مقابله و مواجهه با جنگ نرم نباید مقهور دشمن شد، لذا برای مقابله با رسانه‌های معاند علاوه بر محتوا بر جذابیت نیز توجه ویژه باید داشت.

در پایان مدیر شبکه پنج سیما از تمام تلاشگران عرصه اجرا که در دوره شیوع ویروس کرونا، همانند فرزندی دلسوز به رونق و رنگارنگ بودن آنتن توجه ویژه داشتند قدردانی کرد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 3 = یک