رویه صلح طلبانه و دوری از بمب اتمی از نظر سران صهیونیستی!

رئیس اطلاعات نظامی رژیم اسرائیل برخلاف مواضع مقام های دیگر این رژیم تاکید کرد که ایران به سمت ساخت بمب اتمی حرکت نمی کند.

گزارش: آیات زین الدین

به گزارش سلام نیوز، اعتراف یک مقام اسرائیلی: ایران به سوی بمب اتمی حرکت نمی کند
شبکه « الحره » نوشت: «تامر هایمن» رئیس اطلاعات نظامی رژیم اسرائیل افزود: بر اساس اطلاعات ما، آنها ( جمهوری اسلامی ایران ) در حال حاضر به دنبال یک بمب [ هسته ای ] نیستند، ممکن است در آینده ای دور باشند.

رئیس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی افزود: ایران نمی تواند در کوتاه مدت به سلاح هسته ای دست یابد.
وی اظهار داشت: به رغم غنی سازی اورانیوم در سطحی که از قبل مشاهده نکرده بودیم، ایران هنوز راه زیادی برای دستیابی به بمب هسته ای در پیش دارد.

این مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی گفت: به رغم اینکه سطح اورانیوم غنی شده [ ایران ] نگران کننده است اما جمهوری اسلامی هنوز راه زیادی برای دستیابی به بمب هسته ای کاربردی دارد.

وی البته به توانایی نظامی ایران در مقابل رژیم اسرائیل اذعان کرد و افزود: ایران می تواند [ رژیم ] اسرائیل را تهدید کند.

هایمن با بیان اینکه ایرانیان با سه گزینه روبرو هستند، افزود: یا به توافق هسته ای ۲۰۱۵ بازگردند، یا نسبت به جامعه بین المللی بی تفاوت باشند و به غنی سازی ادامه دهند و یا به توافق بهتری که در آن، بسیار بیشتر از آنچه در گذشته به دست آورده‌اند، دست یابند.

هایمن توضیح داد که وظیفه [ رژیم ] اسرائیل در حال حاضر اقدام دیپلماتیک در قبال ایران و برنامه هسته ای آن است اما باید علاوه بر ابزارهای اقتصادی (تحریم ها) و دیپلماتیک، یک گزینه نظامی عملی و معتبر نیز وجود داشته باشد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دو − = 0