زخم کاری در پایان مراحل فیلمبرداری / سخنان نویسنده داستان درباره محمد حسین مهدویان

گزارش: محمد ایرما

♦به گزارش سلام نیوز «محمد حسین مهدویان» کارگردان نام آشنای کشور بر اساس کتاب «بیست زخم کاری» فیلمنامه اقتباسی  را مدتی پیش تحت این عنوان نوشت؛ که امروز در خبرها مراحل پایانی تصویر برداری آن اعلام گردید. 

«محمود حسینی‌زاد» نویسنده کتاب «بیست زخم کاری» درباره شناخت از مهدویان و اثر جدید او توضیح می‌دهد: «اسم مهدویان را به واسطه فیلم‌هایی که ساخته بود، شنیده بودم و خاطرم هست به خاطر کنجکاوی فیلم‌های سینمایی که درباره وقایع دهه ۶۰ خیلی سر و صدا کرد، بخش هایی‌اش را دیدم. اما فیلم کاملی که از مهدویان تماشا کردم، «لاتاری» اش بود که آن هم خارج از کشور در یکی از شبکه‌ها تماشا کردم.»

وی در ادامه توضیح می‌دهد: «یک روز از نشر چشمه تماس گرفتند که می‌خواهند از روی کتاب فیلم بسازند و من نیز بر اساس قرار دادی که با چشمه داشتم اجازه دادم و همه کارها را چشمه انجام داد.»

حسینی‌زاد اضافه کرد: «رمانی که مدرن‌تر و موجزتر باشد، تصویر کردنش سخت است و به طور قطع کارگردان یک چیزهایی را تغییر خواهد داد. رمان «بیست زخم کاری» هم محیط مردانه‌ای دارد و مهدویان به نظرم تکنیکش را به خوبی بلد است و می‌تواند یک سریال خوب و پر کشش بسازد.»

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 8 = شانزده