♦سردار صفوی :آمریکا به یک شکست بزرگ رسید

به گزارش سلام نیوز سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا صبح امروز (دوشنبه) با اشاره به افول امپراطوری آمریکا در مقیاس جهانی در دهه سوم قرن بیست و یکم اظهار داشت: روزگاری بر این عالم گذشته است که حتی صحبت از مبارزه با قدرت بی‌رقیب دنیا یعنی امپراطوری آمریکا مضحک، غیر معقول و حتی رمان خیالی محسوب می‌شد.

وی افزود: هم اکنون در آستانه سال جدید ۱۴۰۰ هجری شمسی و ورود به قرن پانزدهم شمسی و دهه سوم قرن بیست و یکم میلادی شاهد رخدادهایی برای استدلال افول و سقوط امپراطوری آمریکا در مقیاس جهانی در دهه سوم قرن هستیم.

سرلشکر صفوی ادامه داد: ایالات متحده در تشکیل تنها ابرقدرتجهانی و یا قدرت هژمون آمریکایی برای برتری قدرت اقتصادی، توانایی نظامی و رهبری و مدیریت سیاسی جهان حتی در مسائل ایدئولوژیک و فرهنگی جهان شکست خورده است.

وی با اشاره به علائم افول و سقوط امپراطوری آمریکا گفت: علائم افول و سقوط امپراطوری آمریکا ریشه در تغییر و تحولات درونی جامعه و سیاستمداران آمریکا دارد و در انتخابات اخیر این افول برای همه اندیشمندان علوم سیاسی، اقتصاددان‌ها و جامعه شناسان آشکار شد و رئیس جمهور سابق مغرور و فاقد شعور سیاسی و بین‌الملل و تروریست آمریکا آخرین تیشه را به ریشه‌های فاسد این امپراطوری زد.

درباره ی ameri

مطلب پیشنهادی

اتحادیه اروپا: برای رسیدگی به مهاجران و بهبود حفاظت از مرز پول بیشتر به برخی کشورها می‌دهیم

ترکیه ۵۶۰ میلیون یورو دیگر از اتحادیه اروپا برای همکاری در سیاست پناهندگان دریافت می‌کند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پنج × = 30