مصر/ مجروح حادثه «جنایت اسماعیلیه» ماجرای جزئیات این اتفاق را گفت

محمود احمد مرد مصری که در حادثه «جنایت اسماعیلیه» مجروح شده بود، جزئیات مجروحیت خود را بر اثر حادثه ای که مصر را تکان داد و شهروندان را به دلیل وحشیگری آن به خشم آورد، فاش کرد.

گزارش: آیات زین الدین

به گزارش سلام نیوز، محمود احمد خاطرنشان کرد: «او در خیابان نزدیک خانه‌اش راه می‌رفت و با تلفن صحبت می‌کرد و از اینکه فردی از پشت اسلحه‌اش را به سمت او هدف گرفت، متعجب شد، بعد از آن روی زمین افتاد و با پسرش تماس گرفت وماجرای  حادثه را به او گفت». با اشاره به اینکه «با وجود اینکه زخمش شدید بود ولی خداوند به او عمر طولانی  داده است.» پشت گردنش دچار بریدگی شد و تاندون‌های دست هم بریده شد. وی تأکید کرد که «فوراً به بیمارستان دانشگاه کانال سوئس منتقل شد».” مصدوم همچنین با بیان اینکه برای ترمیم تاندون ها، اتصال اعصاب و نجات دادن دستش از بریدن آن، در داخل بیمارستان تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت، ایشان هم خاطرنشان کرد: به خاطر آسیب دیدگی گردن، بخیه زدن عضلات و ترمیم دست، جراحی فوری در عملیات اورژانسی  داخل بیمارستان دانشگاه برای او انجام شد .”

وی افزود: متهم در صحنه جنایت، دچار هیستریک شده بود و اگر شهروندان وی را کنترل نمی کردند، می توانست تعدادی دیگر از شهروندان را به قتل برساند. مقامات مصری به اتهام قتل عمد یک شهروند در محله السلام در اسماعیلیه، متهم به نام عبدالرحمن نظمی معروف به «عبد الرحمن دبور» را به مدت 15 روز زندانی کردند. تعدادی از شاهدان عینی و صاحبان مغازه در منطقه برای شنیدن اظهارات آنها و جمع آوری مدارک لازم برای افشای انگیزه متهم از جنایت شنیع خود، دوربین های مداربسته در صحنه جرم تخلیه شد.

شهر اسماعیلیه مصر هم شاهد جنایت فجیعی بود که در آن یک شهروند یکی را کشت، سرش را برید و در خیابانی حمل کرد که باعث ایجاد وحشت شد و مقامات از دستگیری جنایتکار خبر دادند. کلیپی از این جنایت که در سراسر کشور سر و صدایی به پا کرد در شبکه های اجتماعی پخش شد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 9 = چهل پنج