موساد ادعا کرد نشست وین منجر به بازگشت ایالات متحده به توافق هسته ای خواهد شد

به گزارش سلام نیوز به نقل از اکسیوس، آژانس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی معتقدند مذاکرات وین منجر به بازگشت ایالات متحده به توافق هسته ای ایران خواهد شد.

دو مقام نظامی و امنیتی موساد به اکسیوس گفتند که بر این باورند گفت‌وگوها در وین بین ایران و سایر قدرت های جهانی منجر به بازگشت ایالات متحده به توافق هسته ای 2015 خواهد شد.

رژیم صهیونیستی بسیار نگران بازگشت ایالات متحده به توافق هسته ای است و در تلاش است دولت بایدن را متقاعد کند که از حرکت به سمت ایران بپرهیزد.

موساد به طور عمده در جلسه کابینه در مورد وضعیت برنامه هسته ای ایران توضیحاتی ارائه داد. مقامات اطلاعات نظامی در این نشست درباره اقدامات ایران در منطقه بحث و تبادل نظر کردند. یك مقام ارشد اسرائیلی كه در این جلسه حضور داشت گفت. اگر چند هفته آینده ایالات متحده و سایر قدرتهای جهانی با ایران توافق كنند تعجب نخواهیم كرد.

مشاور امنیت ملی «جیک سالیوان» روز یکشنبه به “فاکس نیوز”گفت که مذاکرات وین با ایران “سازنده” بوده و تلاش واقعی برای بازگشت به توافق متقابل توافق هسته ای 2015 وجود دارد.

سالیوان بدون اشاره به خروج امریکا از توافق ، بازگشت ایران را به آن شرط رفع تحریم ها عنوان کرد و گفت: ایالات متحده تحریم ها را لغو نمی کند مگر اینکه به وضوح اطمینان داشته باشد که ایران به طور کامل به تمام تعهدات خود در توافقنامه سال 2015 بازگشته است!

چند تن از مقامات صهیونیستی و مدیر موساد بنا دارند در مورد ایران با واشنگتن دیدار کنند. 

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + = سیزده