نوروزی های شبکه پنج و نسیم

♦به گزارش سلام نیوز در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون تکلیف برنامه تحویل سال شبکه 5 روشن شد، ویژه‌برنامه‌های مبعث رادیو نمایش و اولین فیلم از فصل هفتم “خندوانه” که امشب روی آنتن می‌رود هم منتشر شد. 

امیرحسین صدیق و همسرش مجریان برنامه نوروزی شبکه 5 

«نوروزترین نوروز» ویژه برنامه شبکه پنج سیما به کارگردانی علی خسروی و تهیه‌کنندگی کاوه امیری جاوید در ایام نوروز 1400 هر شب ساعت 21 به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

این برنامه که با پخش موسیقی و فضای شاد قرار است با قصه‌هایی از سراسر ایران و با نگاهی به صد سال گذشته، روانه آنتن شود، شامل بخش‌های مختلفی با موضوعات متنوع از جمله مرور مهم‌ترین رویدادهای قرن، ایران‌گردی، مشاهیر، موسیقی زنده و بخش‌های شاد و متنوع دیگر است. همچنین چهره‌ها موسیقی، سینما و تلویزیون، ورزش، سیاست و … مهمان قسمت‌های مختلف این برنامه خواهند بود.

تسنیم نوشت امیرحسین صدیق و همسرش باران خوش اندام اجرای بخشی از «نوروزترین نوروز» را برعهده دارند و به گپ و گفت با هنرمندان و مهمانان برنامه خواهند نشست؛ همچنین بابک افرا، ساره رشیدی، وحید رونقی و زینب پورابراهیم نیز بخش‌های دیگری از برنامه را اجرا خواهند کرد.

«خندوانه» از امشب پخش می‌شود

 با انتشار تیزر فصل هفتم «خندوانه» ، این برنامه از امشب و ایام نوروز به روی آنتن می رود.

«خندوانه» پس از غیبتی طولانی در تلویزیون، از این پس روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 23 روی آنتن خواهد رفت.

این فصل از برنامه «خندوانه» خنداننده‌شو را هم دارد.

ویژه‌برنامه‌های رادیو نمایش به مناسبت عید مبعث

«تلألو مهر» و «عهد شیدایی» نام دو نمایشی است که به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) از رادیو نمایش پخش خواهد شد.

«تلألو مهر» در 3 قسمت و «عهد شیدایی» در دو قسمت 15 دقیقه ای، نمایش‌های‌اند با موضوعات دینی که به نویسندگی فرزانه السادات دستغیبی و کارگردانی نورالدین جوادیان، توسط مهدیه تقی زاده تهیه شده است.

صدابردار این نمایش‌ها علی حاجی نوروزی و افکتور آن‌ها محمدرضا قبادی‌فر است.

احمد گنجی، سیما خوش چشم، علی میلانی، مهرخ افضلی، مهدی نمینی مقدم، ماندانا حسینی و شیما جان قربان از بازیگران این نمایش‌ها به شمار می‌روند.

در خلاصه «تلألو مهر» آمده است: لیلا، نوه ابوسفیان را علی ابن ابیطالب برای فرزندش حسین بن علی خواستگاری کرده، اما ابوسفیان به دلیل ترس جان دختر و مخالفت بنی امیه، با این کارموافق نیست…

و در خلاصه «عهد شیدایی» آمده است: قیس عاشق دختری است که از نظر خانواده اش هیچ مناسبتی با خاندان آن‌ها برای ازدواج ندارد…

«تلالو مهر» از 23 تا 25 اسفند و «عهد شیدایی» نیز 26 و 27 اسفند ساعت 23:45 دقیقه از رادیو نمایش موج اف ام ردیف 5/107 مگاهرتز پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + = سیزده