گروه بازوی انتفاضه در واکنش به حوادث اورشلیم “بالنهای آتش زا” را پرتاب کرد

♦به گزارش سلام نیوز «گروه بازوی انتفاضه در غزه» به عنوان جریان همراه با انتفاضه و حماس در غزه در مقابل تجاوزگری، در واکنش به حوادث اورشلیم از پرتاب بالن های آتش زا علیه صهیونیست ها استفاده کردند.

گروه های جوانی که خود را “بازوهای انتفاضه” و یگان های “شهید ودیح حداد”و جبهه مردمی می خوانند ، در واکنش به وقایع اورشلیم ، وضعیت هشدار عمومی در نوار غزه اعلام کردند.

گروه “بازوهای انتفاضه” در بیانیه ای اعلام کرد که پرتاب”واحدهای بالون” در ساعت اول صبح روز شنبه آغاز شده و ده ها بالون به سمت شهرک های اسرائیلی در حوالی نوار غزه پرتاب شده است.

این گروه خواستار جمع آوری و سوزاندن صدها لاستیک در امتداد سیمهای خاردار در شرق نوار غزه  شد .

این گردهمایی پس از هشت عصر در همه اردوگاه های نوار غزه شرقی به نوبه خود ، به فعالیت به نفع انتفاضه می پردازند و ابزارهای مقاومت ، به ویژه پرتاب بالن های آتش زا و منفجره را در مسیر اهداف و اقدامات انتفاضه و حماس آغاز کرده اند. 

او در بیانیه ای گفت که با توجه به حوادث اخیر و تشدید حملات اسرائیل علیه مردم فلسطین در بیت المقدس اشغالی و محله شیخ جراح ، ما شکل گیر بسیج عمومی و بازوی فعال و بیدار انتفاضه را اعلام می کنیم

این گروه تاکید کردند که نبرد ما با اشغال و تجاوزگری است تا دشمن بداند که تجاوز به سرزمین و مقدسات ما برای آن‌ها ممنوع است و هرگونه تخلف علیه مردم ما بهای سنگینی خواهد داشت.ما بیت المقدس را تنها نخواهیم گذاشت ، دشمن از آرامش و ثبات برخوردار نخواهد شد و او چاره ای جز عزیمت ندارد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هفت × = 14