♦پازل حزب الله _ارتش لبنان شکاف ناپذیر است

به گزارش سلام نیوز تحلیلگر استراتژیک لبنانی اظهار داشت: اگر مقامات انگلیس یا هر کشور دیگری فکر می ‌کنند می ‌توانند با این گونه اقدامات خود میان ارتش لبنان و حزب ‌الله اختلاف ایجاد کنند، کاملاً در اشتباه به ‌سر می ‌برند.

وزارت دفاع انگلیس روز شنبه ۱۰۰ دستگاه خودروی زرهی لندروور را تحویل ارتش لبنان داد که قرار است نحوه استفاده از آنها از سوی یک تیم انگلیسی به نیروهای لبنانی آموزش داده شود.

وزارت دفاع انگلیس در بیانیه خود هدف از تحویل این خودروها را کمک به ارتش لبنان جهت دفاع از نقاط مرزی با سوریه، منع عناصر تروریستی از ورود به اروپا و مبارزه با قاچاق مواد مخدر و سلاح در مرزها عنوان کرده است.

در همین رابطه، شارل ابی نادر تحلیلگر استراتژیک لبنانی تأکید کرد: اگر مقامات انگلیس یا هر کشور دیگری فکر می ‌کنند می ‌توانند با این گونه اقدامات خود میان ارتش لبنان و حزب ‌الله اختلاف ایجاد کنند، کاملاً در اشتباه به‌ سر می ‌برند.

وی افزود: البته اگر قصد و نیت دولت انگلیس در این اقدام تنها کمک امنیتی و نظامی به ارتش لبنان باشد از آن استقبال می ‌کنیم اما من معتقدم آنها با این اقدام، در صدد فشار بر مقاومت لبنان و قطع ارتباط آن با ارتش سوریه هستند.

درباره ی ameri

مطلب پیشنهادی

اتحادیه اروپا: برای رسیدگی به مهاجران و بهبود حفاظت از مرز پول بیشتر به برخی کشورها می‌دهیم

ترکیه ۵۶۰ میلیون یورو دیگر از اتحادیه اروپا برای همکاری در سیاست پناهندگان دریافت می‌کند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 7 = شصت سه