♦ راهپیمایی 22 بهمن 99 به صورت نمادین برگزار شد

به گزارش سلام نیوز مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران امروز صبح 22 بهمن به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت متفاوت و با حرکت نمادین خودرویی و موتوری علاوه بر تهران در سایر شهرهای کشور نیز  برگزار شد.

اهواز:

صبح امروز چهارشنبه حرکت نمادین رژه موتوری و خودرویی به همراه پرواز پاراگلایدرها در اهواز و شناور شدن قایق‌ها در رودخانه کارون جلوه‌ای بی‌نظیر از اتحاد و همدلی را در جشن پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت.

مردم خوزستان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کرونایی با حضور در مراسم رژه نمادین خودرویی و موتوری، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهایی را با مضمون گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی حمل کردند.

راهپیمایی موتوری و خودرویی یوم‌الله ۲۲ بهمن در اهواز همراه با سخنرانی سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

خراسان جنوبی

از ساعت 10 صبح امروز با حضور اقشار و صنوف مختلف مردم در استان خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

در این راهپیمایی، شعارهایی با محوریت “محکومیت اقدامات مستکبران جهان و حمایت همه جانبه ملت ایران از انقلاب اسلامی ایران” بر روی خودروها نصب شده و پرچم سه رنگ ایران اسلامی برافراشته‌ شده است.

راهپیمایی خودرویی22 بهمن دربیرجند مرکز استان خراسان جنوبی از ابتدای بلوار شهید صیاد شیرازی آغاز وتا گلزار شهدای گمنام پاسداران ادامه یافت.

چهار محال بختیاری

همزمان با سراسر کشور، مردمان استان چهارمحال و بختیاری نیز در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت راهپیمایی خودرویی و موتوری، به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر اقتدار و استواری انقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشند.

در ابتدای شروع راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهرکرد، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، به سخنرانی پرداخت و در ادامه، مردم راهپیمایی خودرویی خود را از خیابان کاشانی به سمت چهارراه استانداری، چهارراه هواپیمایی، میدان آیت‌الله دهکردی و میدان امام حسین(ع) شروع کردند.

قم

مردم همیشه در صحنه شهر مقدس قم پیش از ظهر امروز با حضور گسترده و پرشور خود در خیابان های سطح شهر، بار دیگر در حماسه بزرگ یوم الله 22 بهمن شرکت کردند.

خودروها به‌صورت کاروان از میدان روح الله و موتورها از ابتدا 45 متری عمار یاسر به‌طرف بلوار پیامبر اعظم حرکت کردند و مردم خاستگاه انقلاب با حضور با شکوه خود و برافراشتن پرچم سه رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی با آرمان‌های انقلاب و شهدا و امام و رهبری تجدید میثاق کردند.

بروجرد

در این مراسم مردم ولایتمدار شهرستان با نصب پرچم سه رنگ ایران روی خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

رژه خودرویی و موتوری مردم در روز ۲۲ بهمن از میدان تختی به سمت گلزار شهدای این شهرستان ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه شهرستان سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن بروجرد است.

هرمزگان

از صبح امروز و همزمان با سراسر کشور خیل عظیم مردم هرمزگان به صورت ویژه و یکپارچه راهپیمایی خودرویی و موتوری برگزار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد ایمانی فرد سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: انقلاب اسلامی تنها جنبه اجتماعی نداشت بلکه جهان بینی یک ملت را در خود باور کرد.

سمنان

مردم ولایتمدار استان سمنان در جای‌جای این استان به همراه خانواده و با وسایل نقلیه خود به‌صورت موتوری و خودرویی با حضور در مکان‌های از پیش تعیین شده برای شروع راهپیمایی 22 بهمن‌ماه بار دیگر بیعت خود را با آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

در استان سمنان راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در 20 نقطه از این استان اعم از هشت مرکز شهرستان و 12 شهر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بدون هیچ‌گونه تجمعی در حال برگزاری است.

خبر سایر استان ها در منتشر خواهد شد

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 × چهار =