♦ طائب:هسته‌های اطلاعات مردمی همواره تهدیدها را پس زده‌ است

به گزارش سلام نیوز به نقل از صدا و سیما حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه در مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح دستاوردهای ایستادگی و ایثار ملت ایران پرداخت .

رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: ایام الله دهه فجر به ما آموخت اگر ملتی مومن، تحت زعامت رهبری بصیر و مقتدر حرکت کند، نصرت الهی پاداش آن خواهد بود و سنگرهای به ظاهر فتح ناشدنی، به تسخیر در می‌آیند و فشار حداکثری دشمن با استقامت مردم شکست خواهد خورد.

وی با تشریح شکست‌های راهبردی دشمن در برابر ملت ایران، افزود: نقشه‌ها و طراحی‌های دشمن برای ما آشکار است. آمریکایی‌ها در صدد تهی سازی جمهوری اسلامی ایران از قدرت بودند، اما قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران بر محاسبات آنها غلبه کرد. مردم و مسئولین همه متفق‌القول هستند که آمریکا غیرقابل اعتماد است. دست چدنی آمریکا علیرغم خوش خیالی بعضی‌ها، خیلی زود نمایان شد و همه دیدند که جاده آمریکایی سازش، بن بست است.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه، با اشاره به اینکه جهان در حال مشاهده افول مفتضحانه آمریکا است، تصریح کرد: اوضاع آمریکا در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی تماشایی تر از همیشه خواهد بود. ما خودمان را برای عصر پساآمریکا و نقش آفرینی بیشتر در این دوره آماده می‌کنیم.

حجت‌الاسلام طائب آمادگی‌های همه جانبه دفاعی و امنیتی نیروهای مسلح و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور برای مقابله با تهدیدات دشمنان را انکارناپذیر توصیف و تصریح کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی نظام، مجرب‌تر از گذشته شده‌اند. ما در مقابله با فتنه‌ها و فسادهای داخلی و در برابر خباثت‌های منطقه‌ای ورزیده شده‌ایم. ما در یک جنگ اطلاعاتی و امنیتی چند لایه هستیم و دستگاه‌های اطلاعاتی به پشتیبانی و حمایت این مردم عزیز دلگرمند.

وی تاکید کرد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، هسته‌های اطلاعات مردمی تهدیدها را پس زده‌اند و به پشتوانه همین تکیه گاه، ان‌شاءالله سیطره اطلاعاتی خود را بر دشمن گسترش می‌دهیم و راه نفوذ آنها را خواهیم بست.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نُه + = 15