بیانیه کوبنده نماینده پارلمان تونس در محکومیت رژیم صهیونیستی

♦به گزارش سلام نیوز «زهیر مخلوف» نماینده پارلمان تونس در واکنش به ادامه حملات رژیم صهیونیستی، ضمن عرض ارادت و درود به شهید سردار سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس گفت : درود بر شهدای عراق، ابومهدی المهندس و همه شهیدانی که در مقاومت فلسطین و مقاومت علیه داعشیان نقش آفرینی کردند.

وی در ادامه گفت:درود بر سرزمین مقدسمان در فلسطین، درود بر همه آزادگان فلسطین. ننگ و عار نصیب رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش و کسانی که روابطشان را با او عادی ساختند باد، درود شرف و عزت و کرامت بر همه نیروهای مقاومت. درود خونهای پاک تونسی و عربی و فلسطینی که برای آزاد سازی فلسطین در طول هشت دهه بر روی زمین جاری شد، درود به کودکان و جوانان فلسطین که در مقاومت الکترونیک نوآوری کردند و به همه جوانان عربی و انسانی که وارد این نبرد سرنوشت ساز الکترونیک شدند.
درود به همه گروههای مقاومت مسلحانه که برای دفاع از قدس، کرانه باختری، غزه و فلسطین تلاشهای خود را یکپارچه ساختند.

ادامه سخنان قابل توجه ایشان به شرح زیر است : درود بر کسانی که در راه دگرگون کردن معادله قدرت و قواعد نبرد و معادله بازدارندگی و موازنه‌های پیروزی قدم گذاشتند.
درود بر عماد مغنیه، بر عباس الموسوی، بر راغب حرب، بر سمیر القنطار، بر همه شهدای لبنان از طلایه‌داران حزب الله و مقاومت لبنان به صورت کلی، و کسانی که در پاکسازی لبنان از شر داعشیان نقش آفرینی کردند و از مقاومت فلسطین حمایت کردند.
از این پارلمانمان، از مجلس نمایندگان ملت تونس، به رهبر یگانه، سید حسن نصرالله، نماد مقاومت که با سلاح، تجهیزات و پول از آن حمایت کرد، درود می‌فرستم.
درود بر شهید محمد الزواری که بعد از آنکه در ساخت هواپیماهای بدون سرنشین دست به نوآوری زد، به دست نیرنگ صهیونیستی در تونس عزیزمان به شهادت رسید.
همچنین، همانطور که السنوار، ابوعبیده و اسماعیل هنیه بیان داشتند، درود بر جمهوری اسلامی ایران که با سلاح، امکانات، پول و فناوری‌های پیشرفته و موشک‌ها و هواپیماهای هوشمند، از مقاومت فلسطین حمایت کرد و نیز رحمت خداوند بر شهید دلاور، قاسم سلیمانی که دست نیرنگ صهیونیستی پس از آنکه دانست او یک ارتش مقاومت مسلح به سلاح پیشرفته برای نبرد روز موعود و پیروزی مطلوب و کرامتی که غصب شده است، در کنار آنها ایجاد کرد، او را به قتل رساند.
تشکر از همه کسانی که از مسئله فلسطین حمایت کردند.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− دو = 1