افزایش تیراندازی در ایالات متحده موجب تشدید فشار بر “جو بایدن” شد

♦به گزارش سلام نیوز رسانه های محلی ایالات متحده گزارش دادند که افزایش تیراندازی و مرگ و کشتار متعاقب آن جامعه ایالات متحده را نگران ساخته و انتظارات و درخواست ها از جو بایدن رئیس جمهوری کنونی ایالات متحده را جهت دستور رسیدگی افزایش داده است.

شبکه تلویزیونی CBS KSLA گزارش داد فقط در عرض چند روز این تعداد رویداد خشونت بار که منجر به مرگ و جراحت شده است بسیار نگران کننده است. اواخر روز یکشنبه این رسانه اعلام کرد که پنج نفر پس از اصابت گلوله در لوئیزیانا ، به یک بیمارستان محلی رسانده شده اند.

پیش از این گزارش شده است که یک تیراندازی در شهر آستین امریکا (تگزاس) رخ داد و این حادثه منجر به کشته شدن سه نفر شد ، ساعاتی قبل از آن تیراندازی در ایالت ویسکانسین نیز رخ داد؛ که منجر به کشته شدن 3 نفر دیگرشد.

تحولات اخیر و مرگ و کشتار بر اثر تیر اندازی دولت رئیس جمهور امریکا «جو بایدن» را بر آن داشت تا اقدامات احتمالی را که می تواند برای مقابله با موج فزاینده خشونت در کشور انجام شود ، بررسی کند.

قابل توجه است که انتخابات اخیر ایالات متحده و حوادث کنگره، شکاف عمیقی را در جامعه امریکاایجاد کرده است که به موجب آن خشونت شدید بیش از پیش دامن این کشور را گرفت . این حوادث تنها در دوماهه پیش، خود به تنهایی منعکس کننده سطح بی سابقه ای از خشونت و هرج و مرج در ایالات متحده است.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نُه + = 10