تاکید دبیرکل جنبش جهاد اسلامی بر ادامه نبرد با رژیم صهیونیستی

♦به گزارش سلام نیوز ” زیاد النخاله ” دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر ادامه نبرد با رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: شهر بیت المقدس با توجه به پایمردی ساکنان و رزمندگانش بیش از پیش قدرت یافته و حول محور مقاومت گرد آمده است.

بنا بر گزارش ایرنا ، النخاله در سخنانی که روز گذشته در  کنفرانس مجازی ” آزادی قدس نزدیک است”، که در تهران برگزار شد ؛ از روز جهانی قدس به عنوان « روز گردآورنده امیدها و آرزوهای جهان اسلام ” نام برد.

این مقام فلسطینی از قدس به همراه مکه مکرمه و مدینه منوره به عنوان ” یکی از ضلع های مثلث وحی الهی ” یاد کرده و تاکید کرد: بر همین اساس امت مسلمان می بایست حاکمیت و موجودیت بیت المقدس را از رژیم صهیونیستی بازستاند.

النخاله در ادامه جرم و جنایات های رژیم صهیونیستی در بیت المقدس را تشریح کرد و عادی سازی مناسبات توسط برخی از رژیم های عرب با صهیونیست ها را ” یک تهدید واقعی علیه ملت فلسطین و موجودیت قدس “خواند.

وی تاکید کرد: ملت فلسطین علیرغم حمایت های آمریکا و بسیاری از کشورهای جهان از رژیم اشغالگر قدس به مقاومت خود طی بیش از یک قرن گذشته ادامه داده و بیش از پیش توانایی خود را در ایستادگی و پایمردی به اثبات رسانده است.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پایان سخنرانی خود خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: ملت فلسطین همچنان در سرزمین خود باقی خواهد ماند و با چنگ و دندان از آن دفاع و حمایت خواهد کرد و شما دیر یا زود از سرزمین مان بیرون رانده خواهید شد زیرا این سرزمین آباء و اجدادی ما است و شما باید به همان جایی بازگردید که از آنجا آمده اید و ما تا آخرین قطره خون خود با شما خواهیم جنگید.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 × هفت =