جدول پخش رمضانی شبکه دو / از بچه مهندس تا به وقت تاریخ

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه دو ، این شبکه سیما اعلام کرد مجموعه‌های نمایشی که در ماه رمضان برای مخاطبان شبکه دو آماده شده، بدین شرح است:

سریال «بچه مهندس ۴» طی ۳۰ شب، هرشب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود و تکرار آن در ساعات ۹ صبح، ۱۶:۱۵ و ۰۲:۱۰ بامداد خواهد بود. این سریال در ادامه فصل‌های پیشین، دوران جوانی زندگی جواد جوادی را به تصویر می‌کشد که قصد ازدواج دارد و با نگاهی جدید به کار و اختراعاتش می‌پردازد.

سریال «فرج و رحمت» محصول ۲۰۱۹ لبنان طی ۲۵ قسمت از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵:۱۰ روی آنتن می‌رود. این سریال در ژانر اجتماعی، خانوادگی به کارگردانی محمدحسین وقاف و ایفای نقش سهیر نصرالدین، حسن حمدان، محمد شمص، میز کسروانی، وفاء شراره داستان زندگی زن و شوهر مسنی به نام فرج و رحمت را به تصویر می‌کشد که در روستایی زندگی می‌کنند. پسر آن‌ها نفیس قرار است با خانواده‌اش پیش آن‌ها بیاید و مدتی کنار هم باشند و…

مجموعه «کلبه عموپورنگ» در ادامه قسمت‌هایی که نوروز روی آنتن رفت، در ماه رمضان به جز شب‌های قدر و وفات حضرت خدیجه (س) ساعت ۱۸:۳۰ پخش و ۱۲:۱۰ روز بعد تکرار می‌شود.

دیگر برنامه‌های این شبکه به مناسبت ماه رمضان می‌توان به «به افق بهشت» برنامه سحرگاهی شبکه دو با اجرای سیدکمال هاشم زاده ساعت ۰۳:۳۰ بامداد، «آدم‌های خوب شهر» با اجرای سیدکاظم احمدزاده ویژه افطار هرروز ساعت ۱۹:۲۰، «محاکات» با موضوع بیان سوژه‌هایی درخصوص طرح فیلم و سریال و انتخاب طرح برتر به عنوان فیلمنامه یک فیلم یا سریال از دوشنبه تا جمعه ساعت ۲۳:۳۰، «دست در دست» با موضوع شب‌نشینی‌های ماه رمضان در کنار چهره‌های برتر فرهنگی و هنری با محوریت تیم‌های جهادی و فعالیت‌های گروه‌های خیرین، جمعه‌ها ساعت ۲۴ و شنبه و یکشنبه ساعت ۲۳:۳۰، «زنان سرزمین آفتاب» با موضوع معرفی زنان کارآفرین مناطق روستایی و نیمه شهری و ترغیب به تولید ملی، روزهای فرد ساعت ۱۷:۳۰ ، «دست کی بالا» با محتوایی متناسب با رمضان و آشنایی خردسالان با این ماه با استفاده از عروسک‌ و قصه‌گویی گیتی خانم از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح، «ایوان بهشت» جدیدترین سخنرانی‌های شیخ حسین انصاریان هر روز ساعت ۱۳:۲۰، «مناجات خوانی» هر بامداد ساعت ۱، «ترتیل خوانی قرآن کریم از امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) در طبس» هر روز ساعت ۱۱:۱۰،  «از لاک جیغ تا خدا» با موضوع تحول میان جوانان دختر و پسر حول افکار و اعتقاداتشان پیرامون حجاب برتر، هر روز ساعت ۱۷:۵۰ اشاره کرد. همچنین برنامه «در انتهای الوند-صبحگاهی» هم علاوه بر مجله صبحگاهی و موضوعات روزانه به پخش ادعیه ماه و اهمیت تغذیه درست در این ایام می‌پردازد. این برنامه هم از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۲۰ روی آنتن می‌رود.

برنامه‌هایی که به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری همراه با ایام ماه رمضان از این شبکه پخش می‌شوند، عبارتند از: «به وقت تاریخ» با موضوع بیان تاریخ ایران و آنچه در دوران‌های مختلف بر ایران گذشته است، به روایت استاد خسرو معتضد، روزهای زوج ساعت ۱۷:۳۰، «خیابان پاستور» برنامه‌ای ‌با مضمون دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری در قالب‌های بصیرت و مشارکت سیاسی، روزهای زوج ساعت ۲۱، «غیرمحرمانه» مصاحبه با افراد خبره و کارآمد با توجه به موضوع انتخابات، جمعه‌ها ساعت ۱۷ و «ویژه برنامه انتخاباتی ۱۴۰۰» برنامه‌ای با موضوع پرداختن به مباحث و مسائل پیرامون انتخابات ریاست جمهوری و بررسی ریاست جمهوری ایران طی ۱۱ دوره گذشته، روزهای فرد ساعت ۲۱ .

در ایام شب‌های قدر هم برنامه‌های «کوی محبت» و مداحی ویژه برنامه شب‌های قدر باز صورت زنده و خواندن دعای «جوشن کبیر» از شبکه دوم سیما پخش خواهند شد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت + 1 =